Stockholm, Flytt & sjuk:)

Jaaa:d Jag hade de jättetrevligt i Stockholm men jag förväntade mig ju att jag skulle kunna dansa alla danserna utan att dansa fel men de gick inte!!!! Klarade av 2 danser helt utan fel! men 4 st dansade jag fel i = För lite träning ALLDELES för lite träning!  japp japp:) men de känns bra endå! Kommer fler tävlingar då jag ska träna MKT MKT mer!! Tex nu är vi kvalificerade för VM i tyskland 27 Dec. såå Har man pengar kanske de blir och åka dit om 3 månader alltså= träna minst 1 gång varje dag!  men hur jag ska få pengar var en annan 5:a haha =)
och jag funderar på och sluta helt med allt som har  med Nikotin och göra:)! och börja träna konditionen alltså träna på ALLVAR om jag far till VM blir de så! 

Jaajaa. Nåå Imorgon flyttar jag. kom hem igår så de blir IGEN packa upp packa ner men nu blire och PACKA MYCKET NER!:) vill som stanna hemma några dagar men går ju inte:) men Som sagt kommer jag nog hänga här i haparanda under helgen ganska ofta om jag skulle få HUNDEN IN I bussen vilket inte ser så lovande ut haha!
Jaa och till råga på allt har jag fått ont i halsen, hes, snuva och ont i huvudet!

men men ! jag mår riktigt bra endå :D

tja0:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0