Snart är det Fredag:)

fiii vad skönt och den här dagen har bara sprungit förbi jag har vait på en promme med frida, sen for jag och handlade lite ingredienser för "tjej"middagen imorgon det ska bli SMASKENS! och nu senare på kvällen var jag med lillsyrran och mormor och provade på Zumba det var faktiskt jättekul =) jag kan ju säga er gottfolk att jag redan har träningvärk i röven. haha =)
nåjo längtar till imorgon det är länge sen jag har haft en ledig helg känns det som =) vi ska äta gott middag och god efterrätt:) och inte STRESSAAAA! fyy

Nu är det 3:e dagen jag har varit utan att röka helt INTE ett enda blåss. en gång idag tänkte jag nä nu orkar jag ingen mer, men jag fick vett i skallen så jag rökte inte. men dock kan jag inte lova att jag inte kommer" fest " röka denna gång för att det är såpass nära. men sen ska jag inte göra det heller, och det är ju faktiskt drygt en månad sen jag var ut så jag tror det kan bli en toppen kväll :)

Nu ska jag forstätta smaska på lakrits tee :)
tja0


Kommentarer
Anzapanzakankanskedanza

tack sötnos<3 HAHA du fattar väl att jag driver med läsarna att jag ska va en skalbagge ;)

2010-10-22 @ 10:58:39
URL: http://anzaaah.blogg.se/
saaramaria

O roligt hade vi med :)

2010-10-24 @ 18:57:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0